PAKIET „WEJDŹ DO GRY”

Chcesz rozpocząć emocjonującą przygodę z Filharmonią Pomorską?  Chcesz przeżyć niezapomniane chwile i doznać wielu wrażeń?  
Już dziś możesz przyłączyć się do gry, która przyniesie nie tylko poczucie satysfakcji, ale również doskonałą reklamę Twojej firmy.

W naszej „grze” poznasz wyjątkowych zawodników. Działaj szybko, zaplanuj taktykę, ryzykuj! Miesięczny udział w grze to 500 zł, które uczestnikowi (Sponsorowi) gwarantują:

– umieszczenie logo firmy/nazwisko na stronie internetowej FP w zakładce Sponsorzy;

– umieszczenie logo firmy/nazwisko na materiałach poligraficznych promujących koncerty (afisz zbiorczy, plakaty, ulotki, baner zewnętrzny na gmachu FP).

Jeżeli gra stanie się interesująca i będziesz chciał rozwijać się na kolejnym levelu zapraszamy do zapoznania się z inną opcją.

 

 




PAKIET „SPONSOR KONCERTU”

Filharmonia Pomorska od 60 lat organizuje koncerty symfoniczne z udziałem Orkiestry Symfonicznej FP, kameralne z Orkiestrą Kameralną Capella Bydgostiensis, a także recitale solowe wybitnych artystów polskich i zagranicznych. Obok prezentacji dzieł wybitnych kompozytorów różnych epok  w sezonowym kalendarium znajdą się również propozycje bardziej rozrywkowe. Zapoznaj się z bieżącym repertuarem FP.  Liczymy, że  znajdzie się w nim wieczór, który zechcesz wesprzeć finansowo. Sponsorom koncertu oferujemy pakiet:

– umieszczenie logo firmy Sponsora na stronie internetowej  www.filharmonia.bydgoszcz.pl
przy sponsorowanym koncercie;

– umieszczenie logo fimy Sponsora na materiałach poligraficznych promujących koncert
(np. afisz zbiorczy, plakaty, ulotki, baner zewnętrzny na gmachu FP (2x3m);

– podziękowanie Sponsorowi w drukowanym informatorze koncertowym lub przez osobę prowadzącą koncert;

– 4 zaproszenia dla Sponsora.

 

 

 

 




PAKIET „SPONSOR SEZONU”

W każdym sezonie Filharmonia Pomorska organizuje ponad 1400 wydarzeń artystycznych dla ok. 190 tysięcy odbiorców w różnym wieku. Obok niezwykle atrakcyjnych, utrzymanych wciąż na jak najwyższym poziomie koncertów symfonicznych i kameralnych, popularne stały się cykle familijne („Od brzuszka do uszka maluszka” dla niemowląt, małych dzieci do 2 roku życia i kobiet w ciąży; „Akademia WioliMisia” dla dzieci od 3 do 6 lat), Audycje Muzyczne dla zorganizowanych grup szkolnych, a dla najstarszych Melomanów – Poranki dla Seniorów. Zaangażuj się w działalność bydgoskiej instytucji kultury poprzez wsparcie finansowe. Sponsoring FP może się okazać nowym sposobem komunikacji Twojej firmy z otoczeniem, a także dać poczucie spełnienia i nobilitacji.

Oferujemy następujący pakiet sponsorski:

– umieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej www.filharmonia.bydgoszcz.pl w zakładce Sponsorzy;

– umieszczenie graficznego banerka z logo/nazwą Sponsora na stronie główniej witryny internetowej www.filharmonia.bydgoszcz.pl;

– umieszczenie logo Sponsora na materiałach poligraficznych promujących wszystkie koncerty w sezonie artystycznym (afisz zbiorczy, plakaty, ulotki, baner zewnętrzny na gmachu FP), a także w reklamach koncertu na telebimie,w spotach radiowych;

– umieszczenie logo Sponsora na tablicy wyświetlanej na 3 ekranach LCD w gmachu FP, a także monitorze zewnętrznym przed gmachem FP;

– wyświetlanie spotu reklamowego przygotowanego przez Sponsora na ekranie LCD przy kasie biletowej;

– podziękowanie Sponsorowi w drukowanym informatorze koncertowym lub przez osobę prowadzącą koncert;

– wystawienie roll upa Sponsora na terenie Filharmonii;

– rozdawanie ulotek Sponsora przez hostessy;

– kawiarenka VIP – spotkanie z dyrekcją FP i artystami po wybranym koncercie;

– 10 zaproszeń dla Sponsora;

– kupony rabatowe dla pracowników do 70% zniżki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




PAKIET „MECENAS FESTIWALU”

Filharmonia Pomorska zaliczana jest dziś do czołowych instytucji kultury w kraju. Szczególnie znaczącą rolę kulturotwórczą odgrywa organizowany od 1963 roku Bydgoski Festiwal Muzyczny. Każdego roku, w ciągu miesiąca, w kilkunastu prezentacjach festiwalowych występują wybitni artyści estrady polskiej i światowej. W tych wydarzeniach uczestniczy zazwyczaj ok. 6 tysięcy słuchaczy przybyłych z całej Polski.  Festiwal, to duże przedsięwzięcie zarówno pod względem organizacyjnym, jak i finansowym. Zostań Mecenasem Festiwalu, wpisz się w historię tego istotnego dla regionu i Polski wydarzenia kulturalnego.

Oferujemy następujący pakiet sponsorski:

– umieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej www.filharmonia.bydgoszcz.pl w zakładce Festiwal;

– umieszczenie logo Sponsora na materiałach poligraficznych drukowanych na 2 miesiące przed rozpoczęciem Festiwalu (afisz zbiorczy (600 sztuk), plakaty (ok.1700 sztuk), ulotki (ok.20 tyś sztuk) – ekspozycja na słupach, w pojazdach komunikacji miejskiej, w gablotach w Galeriach Handlowych i innych punktach;

– umieszczenie logo Sponsora na banerze zewnętrznym na gmachu FP (2×6 m);

– umieszczenie logo Sponsora w reklamach na telebimie, w spotach radiowych, telewizyjnych;

– umieszczenie logo Sponsora na tablicy wyświetlanej na 3 ekranach LCD

– w gmachu FP, a także monitorze zewnętrznym przed gmachem FP;

– wyświetlanie spotu reklamowego przygotowanego przez Sponsora na ekranie LCD przy kasie biletowej;

– podziękowanie Sponsorowi w drukowanej książce programowej lub przez osobę prowadzącą koncert;

– wystawienie roll upa Sponsora na terenie Filharmonii;

– rozdawanie ulotek Sponsora przez hostessy;

– kawiarenka VIP – spotkanie z dyrekcją FP i artystami po wybranym koncercie;

– 10 zaproszeń dla Sponsora;

– kupony rabatowe dla pracowników do 70% zniżki.

 

Filharmonia Pomorska bardzo aktywnie prowadzi swą działalność promocyjną w mediach społecznościowych. Nasz facebookowy fanpage polubiło już 6 tysięcy fanów,
a twitter posiada blisko 600 obserwujących, z każdą chwilą odbiorców przybywa. Proponujemy nagranie „wywiadu ze sponsorem” (audio lub video), który zostanie umieszczony w przestrzeni wirtualnej.

 

 

 

 

 

 




FILHARMONIA POMORSKA OTWARTA DLA BIZNESU

Filharmonia Pomorska w Bydgoszczy szczyci się zarówno Orkiestrami – Symfoniczną i Kameralną Capella Bydgostiensis, ale również okazałym architektonicznie gmachem oraz salą koncertową z unikalną w skali światowej akustyką. Te walory predestynują nas zarówno do organizacji  profesjonalnych koncertów, jak i konferencji, seminariów i okolicznościowych uroczystości.

Oferujemy:

– salę koncertową, z możliwością organizacji konferencji na 900 osób;

– salę kameralną na 170 osób;

– foyer w wersji konferencyjnej na 180 osób lub bankietowej na 250 osób;

– dwa hole boczne pierwszego piętra, z możliwością organizacji w każdym z nich zajęć seminaryjnych na 100 osób lub cateringu dla 300 osób oraz wystaw
i ekspozycji tematycznych;

-hol wejściowy i dwa hole boczne parteru z możliwością organizacji ekspozycji tematycznych;

– salonik konferencyjny na 30 osób.

Pomieszczenia te można wykorzystywać pojedynczo lub w różnych konfiguracjach. Łączna liczba uczestników konferencji lub sympozjum, przy transmisji multimedialnej z Sali koncertowej do 4 innych pomieszczeń – 1.300 osób.

Na życzenie klienta oferujemy ponadto:

– występ Orkiestry Symfonicznej, Capelli Bydgostiensis lub mniejszych zespołów, także z udziałem solistów operowych i operetkowych

– możliwość wypożyczenia fortepianów Steinway, Yamaha;

– dodatkowe profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie;

– sprzęt do prezentacji multimedialnej i tradycyjnej;

– transmisję internetową konferencji w czasie rzeczywistym;

– rejestrację audio i video konferencji i sympozjów;

– organizację prezentacji i ekspozycji na wolnym powietrzu przed Filharmonią,
a także pod namiotami;

– organizację cateringu;

– pomoc w organizacji noclegów oraz imprez i atrakcji towarzyszących;

– prowadzenie uroczystości przez profesjonalnych konferansjerów.

Dodatkowe atuty:

– położenie w secesyjnym centrum Bydgoszczy, w pobliżu głównych szlaków komunikacyjnych oraz dworców PKP i PKS;

– parking;

– bliskość hoteli, restauracji i innych atrakcji kulturalnych;

– profesjonalizm i życzliwość pracowników Filharmonii;

– 60 lat doświadczenia.