PAKIET „SPONSOR SEZONU”

image_print

W każdym sezonie Filharmonia Pomorska organizuje ponad 1400 wydarzeń artystycznych dla ok. 190 tysięcy odbiorców w różnym wieku. Obok niezwykle atrakcyjnych, utrzymanych wciąż na jak najwyższym poziomie koncertów symfonicznych i kameralnych, popularne stały się cykle familijne („Od brzuszka do uszka maluszka” dla niemowląt, małych dzieci do 2 roku życia i kobiet w ciąży; „Akademia WioliMisia” dla dzieci od 3 do 6 lat), Audycje Muzyczne dla zorganizowanych grup szkolnych, a dla najstarszych Melomanów – Poranki dla Seniorów. Zaangażuj się w działalność bydgoskiej instytucji kultury poprzez wsparcie finansowe. Sponsoring FP może się okazać nowym sposobem komunikacji Twojej firmy z otoczeniem, a także dać poczucie spełnienia i nobilitacji.

Oferujemy następujący pakiet sponsorski:

– umieszczenie logo Sponsora na stronie internetowej www.filharmonia.bydgoszcz.pl w zakładce Sponsorzy;

– umieszczenie graficznego banerka z logo/nazwą Sponsora na stronie główniej witryny internetowej www.filharmonia.bydgoszcz.pl;

– umieszczenie logo Sponsora na materiałach poligraficznych promujących wszystkie koncerty w sezonie artystycznym (afisz zbiorczy, plakaty, ulotki, baner zewnętrzny na gmachu FP), a także w reklamach koncertu na telebimie,w spotach radiowych;

– umieszczenie logo Sponsora na tablicy wyświetlanej na 3 ekranach LCD w gmachu FP, a także monitorze zewnętrznym przed gmachem FP;

– wyświetlanie spotu reklamowego przygotowanego przez Sponsora na ekranie LCD przy kasie biletowej;

– podziękowanie Sponsorowi w drukowanym informatorze koncertowym lub przez osobę prowadzącą koncert;

– wystawienie roll upa Sponsora na terenie Filharmonii;

– rozdawanie ulotek Sponsora przez hostessy;

– kawiarenka VIP – spotkanie z dyrekcją FP i artystami po wybranym koncercie;

– 10 zaproszeń dla Sponsora;

– kupony rabatowe dla pracowników do 70% zniżki.